25 Σεπ 2014

Ο ήλιος στο σπίτι μας

Χθες που λές bebakimou, έμαθα ότι οι ζωγραφιές σου σημαίνουν κάτι. Δηλαδή, δεν είναι απλές μουντζούρες σε ενα κομμάτι λευκό χαρτί, αλλά πραγματικά έχουν κάτι να πουν σε κάποιον που ξέρει να τις 'διαβάσει". Τώρα βέβαια που θα το διαβάζεις αυτό θα σκέφτεσαι "ασε μας ρε πατέρα, εγώ απλά ήθελα να έχω χρωματιστούς μαρκαδόρους στα χέρια μου και να βάφω το χαρτί, σιγά μην ήξερα κ τί σημαίνουν". Κι όμως, σύμφωνα με ψυχολόγους, οι ζωγραφιές σου κάτι σημαίνουν! Σε αυτό το link  http://dim-makrak.fth.sch.gr/zografia-kathreftis-tis-psichis-enos-pediou-i-psichologia-tou-pedikou-schediou/ βρήκα πολλές πληροφορίες. Φυσικά δεν έχεις φτάσει ακόμα στο σημείο να ζωγραφίζεις ολόκληρες οικογένειες, σπίτια με δέντρα και αυλές κλπ αλλά αυτό που έχω παρατηρήσει σε εσένα είναι ότι παρά τα 3,5 χρόνια σου, έχεις αξιομνημόνευτη σταθερότητα στο χέρι κ μπορείς να χρωματίζεις τις έτοιμες ζωγραφιές χωρίς να φεύγει ο μαρκαδόρος έξω απο τα πλαίσια. Όμως, αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι αυτό "Ήλιος - συμβολίζει τον πατέρα και το μέγεθος συμβολίζει τη σημασία που αποδίδει στον ρόλο του το παιδί". Και ξέρεις γιατί μου έκανε εντύπωση; Γιατί η πρώτη σου ζωγραφιά bebakimou, ήταν ένας ήλιος ΝΑ (με το συμπάθειο) που ζωγράφισες μια ημέρα σε ένα κομμάτι χαρτί. Ένας ήλιος κίτρινος, τόσο μεγάλος και τόσο λαμπερός που αν ήταν αληθινός θα μπορούσε να μας τσουρουφλίσει!. Κι ήσουν τόσο περήφανος που τον ζωγράφισες. Πού να το ήξερα τότε ότι ζωγράφιζες εμένα...

1 σχόλιο:

  1. Μ' αρέσει ο τρόπος που γράφεις! Να τον χαίρεσαι!
    Πολύ ενδιαφέρον το link!
    Δες και τα παρακάτω link με ανάλογη θεματολογία:
    http://fteroygismata.blogspot.gr/2011/10/blog-post.html
    http://fteroygismata.blogspot.gr/2013/08/no-2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή